fredag den 11. maj 2018

WIP

Arbejdet på børnebog er i en rette og skrive om process, som er ved at dræbe mig. Jeg synes det hele bliver dårligere jo mere jeg arbejder på det, og bliver mere i tvivl om produktets kvalitet. Jeg tror det er en måned siden, jeg sidst fokuseret kunne sætte mig og arbejde fokuseret med det. Jeg har snart nået halvvejs i min deadline, der stadig hedder, at jeg skal sende et færdigt manus til forlag inden 2018 er slut. Jeg mangler stadig at snakke med illustrator. Men jeg tager en snak med TOT i næste måned, er min plan.

Jeg har i mange år skrevet noter i bøger, lapper af papir, i hovedet og på mine telefoner og computere. De fleste noter omhandler et eller flere fantasy univers, så her har jeg også en masse ideér. Jeg har prøvet at strukturere noterne ift hvordan jeg skal bygge en historie op, men nu er jeg bare begyndt at skrive frit fra leveren på en historie, om Ulver, Birna og Hjort. Jeg tænker at ramme den danske udgave af A Song Of Ice And Fire. 

Ses bitches.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar