fredag den 2. februar 2018

Lidt tjanker på en fredag.

Det er lykkedes mig at skrive hver dag, siden jeg satte simple deadlines op for mig selv. Det gør processen nem og overskuelig. Jeg har outlinet historien i 7 kapitler og har nu skrevet et udkast af de første 5. 
Jeg har prøvet at udgive musik før, men jeg har aldrig prøvet at udgive en bog. En af mine egne største forcer er, at jeg bogstaveligt talt ikke tror at noget er umuligt. Hvis man går for den og arbejder hårdt, så kan alt lade sig gøre. 
Måske blive det ikke denne bog, der bliver udgivet, men så bliver den en vigtig lektion i en læringsproces. 
Denne blog er et godt værktøj. Den er god til at få et overblik over mine processer og fremskridt. Jeg kan bruge den til at fejre mine små sejre på afstand. Og senere kan den bruges som en marketingsplatform.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar